|| PORTFOLIO || DGlab.pl ||

Kochani! Nareszcie dzięki Dglab.pl można nie tylko oglądać, ale i dotknąć moich prac Emotikon smile Wybrałam i zaprojektowałam Fotoksiążkę BASIC w formacie 20x30 z która pomieściła zdjęcia większości z Was, z którymi miałam możliwość współpracować. Strony albumu wydrukowane są na grubszym papierze fotograficznym, który nie odbija światła i pięknie oddaje kolory na zdjęciach.
Wcześniej proponowałam Wam okładki wykonane z ekoskóry, ale teraz z czystym sumieniem mogę polecić również tą, którą ja wybrałam, czyli twardą okładkę zdjęciową. Matowe wykończenie sprawia, że wygląda jeszcze lepiej (uwielbiamy mat, prawda? Emotikon grin )!
Ale zdjęcia fotoksiążki zdecydowanie nie ukazują tego, co można dostrzec na żywo, dlatego zapraszam do oglądania wszystkich, którzy do tej pory z jakichś powodów nie mogli zdecydować się na taką formę albumu. Kiedy przejrzycie ją w realu na pewno będziecie chcieli mieć taką na własność! Z chęcią coś dla Was zaprojektuje! Do zobaczenia na sesjach! 


A jeśli chcecie poznać całą ofertę DGlab zapraszam na http://www.dglab.pl/

Emotikon smile































You Might Also Like

1 komentarze